tisdag 9 juni 2009

Äntligen någon som hjälper mig:)

Hej allihopa!

Äntligen är det någon som vill hjälpa mig:D Hon heter Kalaspufff ! hon ska försöka göra så att jag får lösenordet tillbaka!så nu ska jag bara hålla tummarna:) men jag tror knappast att det går!han lurar alla:'(Men i alla fall,,jag skickade ett brev till stardoll så att dom vet det:)Hej då:D (så att ni vet så är jag inte så färst glad:( )




måndag 8 juni 2009

jag är förkrossad.

Hej då till alla mina bästa vänner på stardoll! min extra medoll heter ava98-two om du vill prata med mig om det:( jag är så j'vla för krossad!!jag kan aldrig mer lita på killar!hoppas ni vill bli vän med min extra:D


Bad idag!

Hej hej!Nu ska jag börja att skriva!!Idag var jag och bada på skantze badet med skolan!(i hallstahammar) det var jättekul! men det ända tråkiga var att jag inte hade en nyckel hem när jag åkte hem! och det var ingen hemma också!!!!!!!! fast jag hoppas alla andra i min klass hade det kul!:D


Min blogg funkar igen!

Hej allihopa!!!!!Äntligen funkar min blogg igen! Asså jag fattar inte varför den va så cp..! jag tror faktiskt att jag var för mycke på min blogg..Men i alla fall! nu ska jag sluta "Starblogga" på stardoll!så jag hoppas att du hänger med i mitt bloggande!
Ses.