måndag 8 juni 2009
Bad idag!
Hej hej!Nu ska jag börja att skriva!!Idag var jag och bada på skantze badet med skolan!(i hallstahammar) det var jättekul! men det ända tråkiga var att jag inte hade en nyckel hem när jag åkte hem! och det var ingen hemma också!!!!!!!! fast jag hoppas alla andra i min klass hade det kul!:D
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar