torsdag 28 maj 2009

Yay! min syster kommer hem igen!

Hej,min syster kommer hem ikväll! hon var bara i spanien i några dagar men....det ända jag ska hoppas på är att hon har köpt nått till mig!!!!

Nyheter från stardoll.
Det har typ varit dött på stardoll...men det ända som är igång är rea i (nästan) hela starplaza!!!
Jag har typ var orolig just nu för att jag vet inte när den ska sluta:/fast det är inget att göra åt! men det ända man kan göra är att bara skicka ett medelande till stardoll och fråga om det men jag orkar inte!xDMan kan typ shoppa varje dag! för att man tjänar ju 5 sd varje dag såklart.

Intervjuerna.
Det blev inte som jag hade trott! men i alla fall 3 st som svarade! (jag orkade inte vänta med att alla andra skulle svara)dom som svarade heter :CantStopLove,beautydoll_92 & jenny_cool!
frågorna var:
a) Älskar du stardoll?
b)är du superstar på stardoll?
c)är du typ beroende av stardoll?
d)har du koll på kändisarna tex.vad dom heter och så?
e)hatar du att bli interjuvad?
f)eller älskar du att bli det?
g)hur tjejig är du? 1% up till 100%? ta något % som du tycker att du är!
h) gillar du mode?
i) förklara vad mode är
j) har du stil?

jag tyckte att det igentligen var lite dumma frågor med!
och här kommer egna ord och svar från CantStopLove:

Hallå Okej, här kommer svaren:
a) Jag gillade mer stardoll när jag var yngre och då var jag inloggad varje dag. Men som sagt nu har jag blivit äldre och börjat blogga ist.

b) Ja, jag har 315 dagar kvar.

c) Nej inte alls. Men jag gillar stardoll skarpt!

d) Kändisarna på stardoll? Menar du då fakeshake3 osv. i så fall kan jag säga att rätt så bra koll har jag. Men ibland fattar jag inte varför dom äns blivit "kända" liksom jag tycker att dom flesta blivit dåligare på mode och allt vad det innebär.

e) Nej då skulle jag väl inte gått med på att bli intervjuad?

f) Nej? (konstig fråga)

g) irl så är jag runt 75%

h) jag ÄLSKAR mode!

i) Åh det finns så många svar på den här frågan.

j) Jag har min egen stil ja.


Och här kommer egna ord och svar från beautydoll_92:


Okej !

a) Älskar gör jag väll inte men jag gillar stardoll !

b) Ja jag är superstar ! och har vart hela tiden !

c) Nej jag var beroende av stardoll förut men inte längre !

d) Ja dom flesta vet jag vad dom heter !

e) Hatar och hatar men det är ju inget jag gillar !

f) Haha du fick ju svaret på förra frågan !

g) 99% tjejig tycker jag att jag är !

h) Ja jag älskar mode !

i) Orkar ej sitta och förklara har lite brottom jusst nu !

j) Klart jag har stil det har ju alla ! :)

Och här kommer egna ord och svar från jenny_cool:

a)ja

b)nej får inte

c)nja

d)nej

e)nej

f)ja

g)99%

h)ja

i) jag vet inte riktigt men jag tror att det är typ nya inkommande kläder

j)ja

Det känns som att hon inte är riktigt trygg! och man ser väldigt mycke att hon inte gillar att bli intervjuad!

Det var alla svar och ord! så jag hoppas du som har blivit interljuad läser detta nu! för att jag vill säga att du kan ge mig en kommentar så jag ser att just du som har blivit interljuad har läst detta:)

//ava98

måndag 25 maj 2009

Min syster ska till spanien.

Min syster ska till det varma landet spanien.

Hej min syster ska till spanien,hon åkte idag! fast jag är inte så rätt glad igentligen...jag ville ju följa med!!!!!!istället för att vara i skolan och ha det tråkigt!

Jag hoppas att hon köper en present till mig!Det är det ända jag tänker när jag tänker på henne^-^ så att jag är rätt lugn bara för det!

Jag skriver detta för att jag tänkte att alla som läser den hära bloggen ska skriva en kommentar om dom har varit där!fast jag blir ännu gladare om ni ger mig en kommentar fast du inte har varit i spanien!

ava98 xoxo





Yorkshire terrier!

Yorkshire Terrier

Hej! det här är en hund bland annat en utställnings hund,rasen är Yorkshire terrier!Och är bland annat en av mina favorit hundar!Jag skriver det hära för att jag hittade på att vi kunde bli hund kompisar! men om vi ska bli det så måste du mejla mig på Stardoll,msn eller ge mig en kommentar i detta inlägg om det!

En sak jag måste berätta

En som jag känner har såna hära hundar asså det var två som blev mamma och pappa! och nu har hon jättejättemånga små gull ungar på gården som springer runt!

Fakta om den hära hunden

Rasen på hunden Heter Yorkshire terrier.Det är en utställnings hund,det är därför den har en rosett på huvudet.Om du vill köpa den på en djuraffär så kostar den ca 15.000 Hunden är mycket liten,vacker och busig.Den är typ som en dvärg!när den är vuxen ser den fortfarande ut som en hundvalp!Det var allt jag visste om den hunden utantill! om du vill veta mer så är det att bara gå in på : http://sv.wikipedia.org/wiki/Yorkshireterrier

hoppas du gillar den


lördag 23 maj 2009

Interjuvade medolls svarar på frågorna så fort som möjligt!

Hej! Nu ska jag säga alla personer på stardoll som har blivit interjuvade! fast frågorna har inte besvarats än! (Och igentligen skriver jag upp personerna för att jag kanske inte kommer ihåg om jag inte gör det!)jag interjuvar dom för att jag ska se hur dom tycker om mode och sånt!

Men i alla fall..här är dom!

Ella_Bella_98

CantStopLoveYou

Mackadolla

.Lucky.Girl.

jenny_cool

nemn

beautydoll_92

Claaraa1996

Om ni vill veta frågorna så är det bara vänta! för att jag ska vänta på att alla ska ha svarat sen gör jag ett inlägg där frågorna,svaren & personerna står!

och till dig som har blivit interjuvad om du inte har besvarat frågorna så då måste du göra de på störten!(frågorna är i medelande inkorgen)

söndag 17 maj 2009

Eurovision song contest!

Hej.
Det här är vinnaren i Eurovision song contest 2009!
Han heter Dima bilan och är från norge..Jag tyckte att låten inte var så bra..men det är kanske inte vad du tycker!men i alla fall,jag tycker att det har varit så överdrivet med fioler hela tiden!!!! asså vad jag menar är att det som jag kommer ihåg är att förra året var det också en låt som vann på Eurovision song contest och där var det med fioler också!och det är det det hära året också.