torsdag 28 maj 2009

Yay! min syster kommer hem igen!

Hej,min syster kommer hem ikväll! hon var bara i spanien i några dagar men....det ända jag ska hoppas på är att hon har köpt nått till mig!!!!

Nyheter från stardoll.
Det har typ varit dött på stardoll...men det ända som är igång är rea i (nästan) hela starplaza!!!
Jag har typ var orolig just nu för att jag vet inte när den ska sluta:/fast det är inget att göra åt! men det ända man kan göra är att bara skicka ett medelande till stardoll och fråga om det men jag orkar inte!xDMan kan typ shoppa varje dag! för att man tjänar ju 5 sd varje dag såklart.

Intervjuerna.
Det blev inte som jag hade trott! men i alla fall 3 st som svarade! (jag orkade inte vänta med att alla andra skulle svara)dom som svarade heter :CantStopLove,beautydoll_92 & jenny_cool!
frågorna var:
a) Älskar du stardoll?
b)är du superstar på stardoll?
c)är du typ beroende av stardoll?
d)har du koll på kändisarna tex.vad dom heter och så?
e)hatar du att bli interjuvad?
f)eller älskar du att bli det?
g)hur tjejig är du? 1% up till 100%? ta något % som du tycker att du är!
h) gillar du mode?
i) förklara vad mode är
j) har du stil?

jag tyckte att det igentligen var lite dumma frågor med!
och här kommer egna ord och svar från CantStopLove:

Hallå Okej, här kommer svaren:
a) Jag gillade mer stardoll när jag var yngre och då var jag inloggad varje dag. Men som sagt nu har jag blivit äldre och börjat blogga ist.

b) Ja, jag har 315 dagar kvar.

c) Nej inte alls. Men jag gillar stardoll skarpt!

d) Kändisarna på stardoll? Menar du då fakeshake3 osv. i så fall kan jag säga att rätt så bra koll har jag. Men ibland fattar jag inte varför dom äns blivit "kända" liksom jag tycker att dom flesta blivit dåligare på mode och allt vad det innebär.

e) Nej då skulle jag väl inte gått med på att bli intervjuad?

f) Nej? (konstig fråga)

g) irl så är jag runt 75%

h) jag ÄLSKAR mode!

i) Åh det finns så många svar på den här frågan.

j) Jag har min egen stil ja.


Och här kommer egna ord och svar från beautydoll_92:


Okej !

a) Älskar gör jag väll inte men jag gillar stardoll !

b) Ja jag är superstar ! och har vart hela tiden !

c) Nej jag var beroende av stardoll förut men inte längre !

d) Ja dom flesta vet jag vad dom heter !

e) Hatar och hatar men det är ju inget jag gillar !

f) Haha du fick ju svaret på förra frågan !

g) 99% tjejig tycker jag att jag är !

h) Ja jag älskar mode !

i) Orkar ej sitta och förklara har lite brottom jusst nu !

j) Klart jag har stil det har ju alla ! :)

Och här kommer egna ord och svar från jenny_cool:

a)ja

b)nej får inte

c)nja

d)nej

e)nej

f)ja

g)99%

h)ja

i) jag vet inte riktigt men jag tror att det är typ nya inkommande kläder

j)ja

Det känns som att hon inte är riktigt trygg! och man ser väldigt mycke att hon inte gillar att bli intervjuad!

Det var alla svar och ord! så jag hoppas du som har blivit interljuad läser detta nu! för att jag vill säga att du kan ge mig en kommentar så jag ser att just du som har blivit interljuad har läst detta:)

//ava98

1 kommentar:

  1. Hehhe,jag glömde säga att jag har aldrig blivit interljuad fast det kanske du har;)

    SvaraRadera