måndag 25 maj 2009

Yorkshire terrier!

Yorkshire Terrier

Hej! det här är en hund bland annat en utställnings hund,rasen är Yorkshire terrier!Och är bland annat en av mina favorit hundar!Jag skriver det hära för att jag hittade på att vi kunde bli hund kompisar! men om vi ska bli det så måste du mejla mig på Stardoll,msn eller ge mig en kommentar i detta inlägg om det!

En sak jag måste berätta

En som jag känner har såna hära hundar asså det var två som blev mamma och pappa! och nu har hon jättejättemånga små gull ungar på gården som springer runt!

Fakta om den hära hunden

Rasen på hunden Heter Yorkshire terrier.Det är en utställnings hund,det är därför den har en rosett på huvudet.Om du vill köpa den på en djuraffär så kostar den ca 15.000 Hunden är mycket liten,vacker och busig.Den är typ som en dvärg!när den är vuxen ser den fortfarande ut som en hundvalp!Det var allt jag visste om den hunden utantill! om du vill veta mer så är det att bara gå in på : http://sv.wikipedia.org/wiki/Yorkshireterrier

hoppas du gillar den


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar