
Hej.
Det här är vinnaren i Eurovision song contest 2009!
Han heter Dima bilan och är från norge..Jag tyckte att låten inte var så bra..men det är kanske inte vad du tycker!men i alla fall,jag tycker att det har varit så överdrivet med fioler hela tiden!!!! asså vad jag menar är att det som jag kommer ihåg är att förra året var det också en låt som vann på Eurovision song contest och där var det med fioler också!och det är det det hära året också.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar