
BEYONC´E SING FALSE!
sorry,that is a swedish page but go and look below the picture i have here on this blog,there are a video with Beyonc´e sing "If i where a boy" false!
She sing in New york if you want to know!
Mitt liv på stardoll.förlåt till alla! någon dum kille tog mitt liv på stardoll.mitt andvändar namn på stardoll var ava98,han tog mitt lösen,mitt konto och allt!säg till hur jag ska göra för att få tillbaka det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar