
tisdag 9 juni 2009
Äntligen någon som hjälper mig:)

måndag 8 juni 2009
jag är förkrossad.
Bad idag!
Min blogg funkar igen!
torsdag 28 maj 2009
Yay! min syster kommer hem igen!
Nyheter från stardoll.
Det har typ varit dött på stardoll...men det ända som är igång är rea i (nästan) hela starplaza!!!
Jag har typ var orolig just nu för att jag vet inte när den ska sluta:/fast det är inget att göra åt! men det ända man kan göra är att bara skicka ett medelande till stardoll och fråga om det men jag orkar inte!xDMan kan typ shoppa varje dag! för att man tjänar ju 5 sd varje dag såklart.
Intervjuerna.
Det blev inte som jag hade trott! men i alla fall 3 st som svarade! (jag orkade inte vänta med att alla andra skulle svara)dom som svarade heter :CantStopLove,beautydoll_92 & jenny_cool!
frågorna var:
a) Älskar du stardoll?
b)är du superstar på stardoll?
c)är du typ beroende av stardoll?
d)har du koll på kändisarna tex.vad dom heter och så?
e)hatar du att bli interjuvad?
f)eller älskar du att bli det?
g)hur tjejig är du? 1% up till 100%? ta något % som du tycker att du är!
h) gillar du mode?
i) förklara vad mode är
j) har du stil?
jag tyckte att det igentligen var lite dumma frågor med!
och här kommer egna ord och svar från CantStopLove:
Hallå Okej, här kommer svaren:
a) Jag gillade mer stardoll när jag var yngre och då var jag inloggad varje dag. Men som sagt nu har jag blivit äldre och börjat blogga ist.
b) Ja, jag har 315 dagar kvar.
c) Nej inte alls. Men jag gillar stardoll skarpt!
d) Kändisarna på stardoll? Menar du då fakeshake3 osv. i så fall kan jag säga att rätt så bra koll har jag. Men ibland fattar jag inte varför dom äns blivit "kända" liksom jag tycker att dom flesta blivit dåligare på mode och allt vad det innebär.
e) Nej då skulle jag väl inte gått med på att bli intervjuad?
f) Nej? (konstig fråga)
g) irl så är jag runt 75%
h) jag ÄLSKAR mode!
i) Åh det finns så många svar på den här frågan.
j) Jag har min egen stil ja.
Och här kommer egna ord och svar från beautydoll_92:
Okej !
a) Älskar gör jag väll inte men jag gillar stardoll !
b) Ja jag är superstar ! och har vart hela tiden !
c) Nej jag var beroende av stardoll förut men inte längre !
d) Ja dom flesta vet jag vad dom heter !
e) Hatar och hatar men det är ju inget jag gillar !
f) Haha du fick ju svaret på förra frågan !
g) 99% tjejig tycker jag att jag är !
h) Ja jag älskar mode !
i) Orkar ej sitta och förklara har lite brottom jusst nu !
j) Klart jag har stil det har ju alla ! :)
Och här kommer egna ord och svar från jenny_cool:
a)ja
b)nej får inte
c)nja
d)nej
e)nej
f)ja
g)99%
h)ja
i) jag vet inte riktigt men jag tror att det är typ nya inkommande kläder
j)ja
Det känns som att hon inte är riktigt trygg! och man ser väldigt mycke att hon inte gillar att bli intervjuad!
Det var alla svar och ord! så jag hoppas du som har blivit interljuad läser detta nu! för att jag vill säga att du kan ge mig en kommentar så jag ser att just du som har blivit interljuad har läst detta:)
//ava98
måndag 25 maj 2009
Min syster ska till spanien.
Hej min syster ska till spanien,hon åkte idag! fast jag är inte så rätt glad igentligen...jag ville ju följa med!!!!!!istället för att vara i skolan och ha det tråkigt!
Jag hoppas att hon köper en present till mig!Det är det ända jag tänker när jag tänker på henne^-^ så att jag är rätt lugn bara för det!
Jag skriver detta för att jag tänkte att alla som läser den hära bloggen ska skriva en kommentar om dom har varit där!fast jag blir ännu gladare om ni ger mig en kommentar fast du inte har varit i spanien!
ava98 xoxo♥
Yorkshire terrier!
Hej! det här är en hund bland annat en utställnings hund,rasen är Yorkshire terrier!Och är bland annat en av mina favorit hundar!Jag skriver det hära för att jag hittade på att vi kunde bli hund kompisar! men om vi ska bli det så måste du mejla mig på Stardoll,msn eller ge mig en kommentar i detta inlägg om det!
En sak jag måste berätta
En som jag känner har såna hära hundar asså det var två som blev mamma och pappa! och nu har hon jättejättemånga små gull ungar på gården som springer runt!
Fakta om den hära hunden
Rasen på hunden Heter Yorkshire terrier.Det är en utställnings hund,det är därför den har en rosett på huvudet.Om du vill köpa den på en djuraffär så kostar den ca 15.000 Hunden är mycket liten,vacker och busig.Den är typ som en dvärg!när den är vuxen ser den fortfarande ut som en hundvalp!Det var allt jag visste om den hunden utantill! om du vill veta mer så är det att bara gå in på : http://sv.wikipedia.org/wiki/Yorkshireterrier
hoppas du gillar den♥
lördag 23 maj 2009
Interjuvade medolls svarar på frågorna så fort som möjligt!
Men i alla fall..här är dom!
Ella_Bella_98
CantStopLoveYou
Mackadolla
.Lucky.Girl.
jenny_cool
nemn
beautydoll_92
Claaraa1996
Om ni vill veta frågorna så är det bara vänta! för att jag ska vänta på att alla ska ha svarat sen gör jag ett inlägg där frågorna,svaren & personerna står!
och till dig som har blivit interjuvad om du inte har besvarat frågorna så då måste du göra de på störten!(frågorna är i medelande inkorgen)
fredag 22 maj 2009
söndag 17 maj 2009
Eurovision song contest!

tisdag 28 april 2009
BEYONC´E SING FALSE!!
måndag 27 april 2009
fredag 24 april 2009
Simple_VIP_Club -stardoll

Hey!! know you can't see the text on the picture but go to this: http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1196958 There can you see the text.You can get a green dress if you join the club and click on the window there that stand "Simple" click there and you come to a suite there you most join and when you do it so most you wait 44,45 or 48 h (that can take 2 days or 3 days,and when you wait so long time and you go to your suite and you have the dress on the mirror in the suite! it's easy!and free!i hope i have the dress on my suite now!
Stardoll's 3rd Birthday Party Scenery Contest - Fridays Winner

Hey all my friends!this was the gift YOU can win if you create the perfect scenery for stardolls birthday! and fridays winner was... look down!that was **patuxa**!!!!go to her suite and you can see the stardoll gift(the gift over the text)!!i hope you like that because if you do it so can you create the perfect party scenery!
see ya on stardoll!
onsdag 22 april 2009
Mandy Moore is a Lady Looking Lovely in Love!

Hey! this is mandy moore on this pictures,That is not any piece of jewelry on Mandy Moore's left hand at the TAO Beach Grande Opening, its her wedding ring! Mandy was positively glowing on the red carpet yesterday,and i want to stand on the red carpet!*-*but i'm so happy for her!I hope you're that:)if you want more...ask me! or NOT!Hot buy in may 2009!!
The new hot buy is in may all the clothes come in may so i can say now when the clothes comes to starplaza!Stardoll's new Dot lipgloss!
Hey all!If you check out the spoiler,you will notice this new item......Lip gloss!you know this lip gloss is shiny...I like it! if you like it so can you only buy this lip gloss in the make-up shop Dot!but i know this item is not there!but this lip gloss coming soon i think...i don't know when this lip gloss coming to stardoll but i heard from some other blogs! so i tink this lip gloss coming soon!I hope you like it!see ya in stardoll!












