måndag 25 maj 2009

Min syster ska till spanien.

Min syster ska till det varma landet spanien.

Hej min syster ska till spanien,hon åkte idag! fast jag är inte så rätt glad igentligen...jag ville ju följa med!!!!!!istället för att vara i skolan och ha det tråkigt!

Jag hoppas att hon köper en present till mig!Det är det ända jag tänker när jag tänker på henne^-^ så att jag är rätt lugn bara för det!

Jag skriver detta för att jag tänkte att alla som läser den hära bloggen ska skriva en kommentar om dom har varit där!fast jag blir ännu gladare om ni ger mig en kommentar fast du inte har varit i spanien!

ava98 xoxo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar