fredag 22 maj 2009

Se ut som stjärnan 2


1 kommentar:

  1. Hehe,jag har tur! jag har allt det dära sminket!men kanske inte den dära svart kajalen för att istället har jag en brun kajal,men ändå!det är sak samma!

    SvaraRadera